Compartim el malestar social i reiterem la denúncia contra les recents i desproporcionades decisions judicials de l’Audiència Nacional.
[PIMEC] Considerem que la vaga general convocada pel sindicat minoritari Intersindical-CSC prevista pel pròxim dimecres, 8 de novembre, no és el mecanisme adequat per canalitzar el malestar social davant l’actual situació política.
L’entitat entén que aquesta convocatòria de vaga no respon a cap conflicte entre empresa i treballador. En aquest sentit, no estem d’acord en el fet que s’instrumentalitzi el concepte de vaga general per motius aliens als laborals.
La patronal comparteix el malestar social davant l’actual conflicte polític i reitera la seva denuncia contra les recents i desproporcionades decisions judicials de l’Audiència Nacional, però entén que existeixen altres vies de mobilització que no perjudiquin més l’economia, el teixit empresarial i l’ocupació i, per tant, aquelles que afectin directament la jornada laboral haurien de ser pactades entre empresa i treballadors.
També podeu consultar:
Informació d’interès empresarial davant la convocatòria de vaga general.

