El consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), en col·laboració amb l’ESCI-UPF, organitza el proper mes de novembre el “Curs Executive d’Internacionalització en el retail”.
El curs va adreçat a les empreses de retail catalanes que volen iniciar-se en la internacionalització. En aquest sentit, el curs vol apropar a les empreses noves eines que li permetin avaluar la seva situació per tal d’iniciar el procés d’expansió internacional.
El programa té una durada de 12 hores i s’estructura en tres blocs en funció del contingut i del procés d’internacionalització:
1. Estratègia internacional (4h)
Anàlisi intern: recursos i capacitat de l’empresa.
Anàlisi extern: oportunitats dels mercats internacionals.
País- producte
Canals d’expansió
Pla d’acció
Innovació en la gestió internacional
2. Operativa internacional (4h)
Definició i gestió de la cadena logística internacional
Lead vs stock
Transport i Incoterms
Tràmits i documentació
3. Estratègia digital (4h)
Estratègies de màrqueting online
L’impacte i creació del canal online
L’alternativa dels e-market places
El curs tindrà lloc els dies 7, 15 i 21 de novembre, de 9h a 14h, a la seu de l’ESCI-UPF (Pg. Pujades, 1), a Barcelona.
Les inscripcions al curs es materialitzaran per ordre d’arribada, i es realitzarà una valoració tècnica del perfil de l’alumne/empresa.
Us informem també, que durant el curs, cal tenir a mà l’informe de l’Autodiagnosi TIC, que podeu descarregar en el següent enllaç.
Inscripcions aquí